CodeAge
Показать 9 12 18 24
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Codeage, пептиды коллагена нескольких типов в порошке, без добавок, 567 г (20 унций)

4,2315,198
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Codeage, пептиды коллагена нескольких типов, в форме порошка, с шоколадным вкусом, 515 г (18,17 унции)

4,2315,198
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Codeage, Порошок мокко с несколькими пептидами коллагена, шоколадный мокко, 408 г (14,39 унции)

4,2315,198
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Codeage, Порошок с мультиколлагеновыми пептидами, без добавок, 300 г (10,58 унции)

4,2315,198
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Codeage, ферментированные пищеварительные ферменты+, 90 растительных капсул

3,626

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.