DaVinci Laboratories
Показать 9 12 18 24
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

DaVinci Laboratories, Spectra Woman, комплекс витаминов и минералов, 120 таблеток

5,77610,064
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

DaVinci Laboratories, Spectra Woman, комплекс витаминов и минералов, 240 таблеток

5,77610,064
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

DaVinci Laboratories, Виноградная косточка, 100 мг, 90 капсул

2,8054,047
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

DaVinci Laboratories, Виноградные косточки — 100, 100 мг, 60 капсул

2,8054,047
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

DaVinci Laboratories, Глутатион яркий, 200 мг, 60 капсул

4,7158,342
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

DaVinci Laboratories, Глутатион, 200 мг, 30 капсул

4,7158,342

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.