Flora
Показать 9 12 18 24
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Flora, Udo’s Choice, Udo’s Oil, смесь ДГК 3, 6, 9, 250 мл (8,5 жидк. унции)

3,0826,617
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Flora, Udo’s Choice, органическая смесь Udo’s Oil 3, 6, 9, с высоким содержанием лигнана, 250 мл (8,5 жидк. унции)

2,1724,006
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Flora, Udo’s Choice, сертифицированная органическая смесь Udo’s Oil с высоким содержанием лигнана 3, 6, 9, 500 мл (17 жидк. унций)

2,1724,006
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Flora, Udo’s Choice, смесь Udo’s Oil с ДГК 3-6-9, 500 мл (17 жидких унций)

3,0826,617
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Flora, льняное масло с ДГК, 250 мл (8,5 жидк. унции) (Товар снят с продажи)

04,212

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.