TransformHQ
Показать 9 12 18 24
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

TransformHQ, Boost Shot ™, смесь для энергетических напитков, голубая малина, 140 г (5 унций)

3,626
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

TransformHQ, Boost Shot ™, смесь для энергетических напитков, тропический кнут, 126 г (4,4 унции)

3,626
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

TransformHQ, Boost Shot, смесь для энергетического напитка, голубая малина, 137,2 г (4,8 унции)

3,626
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

TransformHQ, Everyday, веганский коктейль, заменитель еды, ваниль, 332,5 г (11,7 унции) (Товар снят с продажи)

02,175
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

TransformHQ, Everyday, веганский коктейль, заменяющий прием пищи, со вкусом шоколада, 357 г (12,5 унции) (Товар снят с продажи)

02,175
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

TransformHQ, Everyday, заменитель еды, печенье и сливки, 315 г (11,1 унции)

2,175
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

TransformHQ, Everyday, заменитель еды, шоколад, 297,5 г (10,5 унции)

2,175
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

TransformHQ, Wellness, коллаген, без добавок, 308 г (10,9 унции)

3,1423,626

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.